16. helmikuuta 2016

#12 Ratsastukseni

Huomatkaa kuvassa jalkani.

Tässä postauksessa käsitellään minun ratsastus "historiaa". Eiköhän aloiteta heti.
Innostukseni varsinaista kohdetta en muista, mutta joku auto matka se oli milloin käskin isiä soittamaan jollekkin tallille ja sitten kävimme ns. kokeilemassa siellä. Muistan sen kerran yhä. siellä jaettii talutustuntien ratsut vasta maneesissa ja kun opettaja kysyi minulta: "Iso vai pieni poni?" Minä vastasin että iso. Sain ratsuksi kuitenkin shettiksen Mellow niminen se oli. Tuolla tallilla kävimme pikkusiskoni kanssa kaksi vuotta.


Kävin muutaman kerran luokkalaiseni mukana katsomassa hänen tuntiaan Kekkolassa. en muista vuotta, mutta ennen kesätaukoa kävinne siskoni kanssa kahdella tunnilla Kekkolassa. Kesän jälkeen sitten vaihdoimme tälle tunnille millä nyt käyn. Siskoni lopetti yhdessä vaiheessa, mutta minä jatkoin. Nyt olen käynyt tällä tallilla 5(?) vuotta en ole varma tai sitten 4vuotta. Olen harrastanut ratsastusta 6-7 vuotta. Muistaakseni syksyllä tulee 7vuotta täyteen.
Nyt listaan tähän hetkiä mistkä varmaan tulen aina muistamaan ratsastuksestani:
-Ensimmäinen kerta ilman satulaa Pähkinä ponilla
-Ensimmäinen tippuminen Lady hepalta esteillä, tästä minulle taisi jäädä pieni muotoinen este kammo.
-Ensimmäiset kisani 17.10.2015
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti